selamat hari raya aidilfitri !

hello everyone :)
sorry sgt sgt sgt coz dh lme tk update blog . busy kut .
as you know , this month bulan syawal maa ~ 
the point is , dh raya la wey .

'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI'
MAAF ZAHIR & BATIN 
so , here i'm zera ahmad wanna said sorry for all the mistakes i did .
sorry for being annoying/mean towards you people .
yg baek dtgnya dri Allah . yg buruk dtg diri sy sndiri .
sy mintak maaf sgt sgt if sy prnah saketkn hati , trmarah , trkutuk , biadap and whatever la kan .
 sy mintk MAAF dkat awk smua yg tgh bce blog sy nie .
maafkn sy ye ? please :') org ckap , wktu yg trbaek utk memaafkn org adlh buln syawal .
ye ke ? or rekaan je kut ? idk la . straight to the point , tlg maafkn sy ye kwn kwn :')




i wanna tell that my baju kurung is GREEN .
but you know what , time first day raya , tk de pic sy pun -.- so sad rite ? nvm . 
but , i have many pic time second day raya . wahh , happy ohh :D
my first day raya - at klang .
my second day raya - at perak
my third raya - at banting 
#perghh , mmg tired ohh :O
so here some pic ;

 with my beloved sys . before beraya :)

 peace yaw ! >.<

at pak long's house :)

yeah , that's me ? comey ? tenkiu .*perasan jap . hikhok .
act , i really sad coz i don't have village ike my friends . but , i try to make it my day so happy .
sorry if my speaking broken . normal la tuh kan ? hikhik .
okayy la . i think that's all from me . byebye . and have a nice day yeah :) 
 


Thank You for reading :*

No comments:

Post a Comment