f-r-i-e-n-d

hello and assalamualaikum guys.

owhh yaa , update story lgi kan. gedik je kan zera nie ? biar lha. 
ini sy punya blog. bukan awk punya. konon garang lha tuh ;p

sy disini brnama Zera(nama pggiln) nak mulakn cerita. haha :D
bfore start , look this pic below ;


she is cute rite? haha , I know it. nama dye Nabiela Dhah.
dye sebaya dgn I lha. sweet sixteen. dye stay dkat kedah. so far from me rite?
I know lha , kawan. I tk prnah meet dye lgi :(
hope kte bole meet together one day :')
I kenal dye dkat dlm muka buku. dulu dye prnah chat dgn I. but dh lama dh.
now , dye chat dgn I lgi. siap buad relationship dgn dye. #tk prcaya eh? look my fb :D
owhh yaa , dye de 2 acc fb tau. fb yg first tuh dh full kut. so , add dye yg second fb kayy?
dye nie my superb friend jugak. dye nie rajin text time mlm-2. al maklum lha , I nie suka sgt tido lmbat. 
haha. dye nie je memahami and also caring. dye tahu my secret and I tahu her secret. so , don't tell anyone kayy? hee. dye nie anak bongsu. same like me baby. tk sangka sama ohh.
dye amik course account. oh man ! tk sama pulak. tk pe lha. 
Nabiela , sayang awk lha kawan dri jauh ;p

p/s for her : iloveyoufriendevenwe'resofar. muahh :* and shorry took pic without your permission :')

kayy , that's all from me. boiboi !


Thank You for reading :*

No comments:

Post a Comment