My Story ♥

Hi and Assalamualaikum!

First of all, I'm really sorry sorry and sorry. Sebab dah lama tak update blog ni. Fuhh! *tiup* Berhabuk sungguh blog saya ni. Aucummm! Kan saya dah kata. Haihh maafkan saya bersin secara tidak sengaja. Hihi.
Hari Isnin bersamaan 8 April 2013 sudah cukup empat bulan saya bekerja di Double N Collection. Wahh! Lama jugak saya bekerja :O Hmm. Kawan kita, Erina dah berhenti kerja. Kawan kita yg lain, Sarirah kata nak berhenti hujung bulan ni. Myra cakap dia and Tasya pun nak berhenti hujung bulan ni. Woi korang ni -.- Berpakat berhenti sama sama ke apa? :/ Aku? Bila mahu berhenti ni? Bila cakap dgn parents, kerja sampai hujung bulan Mei ataupun dapat offer letter baru berhenti. Me like hmmmm. Penat wuuuuuuuu. Lagi lagi time promtion :/ Bytheway, Aimi dah tinggalkan aku ;( Dia pergi PLKN. Dia cakap, alaaa sekejap je. Bukan lama pun. Haihh. Aimi, I need you Y.Y Now, aku rehat sorang sorang tahu? Sampai ada satu hari aku taktahu nak makan apa. Kalau kau ada, kau selalu ajak makan sana sini. Siap beli makan utk petang. Weh, aku rindu kau! Cepatlah balik ;((

Selama 4 bulan aku kerja, macam macam perangai customer aku dapat. Ada yg jenis tak kisah. Ada yg cerewet. Macam macam ahh. Guyss! Bila korang sampai dekat Kompleks PKNS or Plaza Alam Sentral, korang datanglah kedai Double N Collection. Macam macam jenis tudung ada. Selendang macam macam corak. Halfmoon pun ada. Kalau korang datang yg cawangan dekat Kompleks PKNS, korang boleh jumpa kita. Hihi :'3 Harga still boleh runding :')


Sempena 4 bulan dah bekerja, semalam saya offday. Yeayyy! Mohon jealous please :b Semalam kan.. Kita spend time dgn my girlfriends, Myra and Ain Zulkepli :') Kitaorang pergi Jusco Bukit Raja :) Watching movie and shopping. Weheeee :3 For those my girlfriends yg lain, Erina, Sarirah, Tasya: Sorry tak ajak korang :/ Next time kita keluar sama sama okay sayang sayang sekalian? :* Semalam kita tengok movie 'The Croods'. Serious best gilaaaaaaaaa! ♥ Five stars utk movie tuh ^^ Gambar dekat bawah ni laa bukti semalam kita keluar. Okay, ini semua poyo! Hahahahaha :b

#movie #TheCroods #handbag #jam #wordsearch #resitpopcorn

Semalam kitaorang sampai Jusco Bukit Raja awal gila. Sampai je cari food court. Girlfriends kita belum breakfast. So pity them :b Then, beli ticket. Okay, movie start 12.30 p.m. Oh damn! Nak buad apa ni? -.- Masuk je MPH, carik buku and baca. Dah mcm library pulak xD Kitaorang masuk je kedai buku Popular dah mcm apa je. Usha buku itu, buku ini. Hahaha. And I found word search's book. And it's so cheap. 2 for rm13.90. Kalau tak, 1 for rm8.90. So, I bought it :'3 Ain beli buku Lawak Kampus mcm dictionary. Tebal gila tapi murah. Myra beli buku apa entah dekat MPH. Lupa dennn -.-' Beli handbag, beli jam. Yeayy! Lepas shopping, baru rasa lapar. Okay, makan kfc jeee. Sampai rumah dlm pukul 6.30 petang. Hihi. Kita rasa happyyyyyyy sangat keluar dgn mereka berdua. Semua kesedihan telah hilang sedikit. Thanks korang :')

That's all for today. Okay, byeeeeee and Assalamualaikum! ;)

Sincerely,
Zera Ahmad 


Thank You for reading :*

No comments:

Post a Comment